شعار هفته پژوهش 95

شعار و عناوین هفته ملی پژوهش و فناوری سال 95 اعلام شد

۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۱۳ کد : ۱۳۴ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۲۵۴۷
دبیر ستاد ملی پژوهش و فناوری ، شعار و عناوین هفته ملی پژوهش و فناوری سال 1395 را اعلام کرد. دکتر جلال بختیاری در نشست استانی ستادملی پژوهش و فناوری، با اعلام اینکه هفته ملی پژوهش و فناوری سال جاری از 21آذرماه الی 28 آذرماه برگزار می شود گفت: شعار تصویب شده برای برنامه های این هفته در سال 1395 را،" پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی؛ فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی " است.
شعار و عناوین هفته ملی پژوهش و فناوری سال 95 اعلام شد

 شعار و عناوین هفته ملی پژوهش و فناوری سال 95 اعلام شد

دبیر ستاد ملی پژوهش و فناوری ، شعار و عناوین هفته ملی پژوهش و فناوری سال 1395 را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر جلال بختیاری در نشست استانی ستادملی پژوهش و فناوری،  با اعلام اینکه  هفته ملی پژوهش و فناوری سال جاری از 21آذرماه الی 28 آذرماه برگزار می شود گفت: شعار تصویب شده برای برنامه های این هفته در سال 1395 را،" پژوهش  تقاضا محور و تجاری سازی؛ فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی "  است.
وی با اعلام اینکه هفته ملی پژوهش و فناوری سال 1395 از تاریخ 21/9/95 الی 28/9/95  برگزار می شود عناوین روزهای این هفته در سال جاری را تشریح کرد.
دکتر بختیاری افزود: روز یکشنبه 21 آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و مدرسه، روز دوشنبه 22آذرماه با عنوان ایده های برتر و سرمایه ملی، روز سه شنبه 23آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و صنعت، روز چهارشنبه 24آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و  دانشگاه کارآفرین، روز پنچشنبه 25آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و حامیان پژوهش ،روز جمعه 26آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و  اقتدار ملی و روز شنبه 27 آذرماه پژوهش ، فناوری و وحدت حوزه و دانشگاه و روز یکشنبه 28آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری اقدام و عمل نامگذاری شده است.
گفتنی است نشست استانی ستادملی پژوهش و فناوری با حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و  رئیس ستاد ملی پژوهش و فناوری ، دکتر افتخاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور و نمایندگان استانداری های سراسر کشور برگزار شد.

کلید واژه ها: شعار هفته پژوهش 95 شعار هفته پژوهش هفته پژوهش


نظر شما :