راهنمای رفع خطای،بازنشدن وبسایت نشریه بین المللی علوم پایه در پزشکی دانشگاه

۱۲ دی ۱۴۰۰ | ۲۲:۱۷ کد : ۴۵۱۲ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۴۰۰

قابل توجه کاربران گرامی وبسایت نشریه بین المللی علوم پایه در پزشکی دانشگاه:

حتماً، هر چقدر هم  صفحه مجله را به اصطلاح به‌روزرسانی و یا Refresh می‌کنید، اطلاعات جدید برای شما نمایش داده نمی‌شود. این اتفاق معمولاً به خاطر پر شدن کش مرورگر رخ می‌دهد.

-از طرفی، برخی وب سایت‌ها محتوای خود را مدام به‌روزرسانی می‌کنند، مراجعه به حافظه برای بارگزاری سریع مطالب وب سایت باعث می‌شود تا شما به اطلاعات قدیمی دسترسی داشته باشید.

- اگر وب سایت تنظیمات امنیتی خود را به‌روزرسانی کرده باشد، ممکن است مشکل شما برای دسترسی به محتوای جدید مثل محتوای چند رسانه‌ای، لاگین کردن در وب سایت و ....با مشکل بیشتری مواجه شود.

-بعضی مواقع محتوای کش خراب می‌شود و اگر مرورگر شما به گونه‌ای طراحی نشده باشد که بتواند از پس این مشکلات برآید باید کش آن را پاک کنید.

     ضمن عذرخواهی،چنانچه بر روی مرورگرتان ( گوگل کروم ، موزیلا و Microsoft Edg )وبسایت نشریه بین المللی علوم پایه در پزشکی به آدرس: http://ijbsm.zbmu.ac.ir از دستـرس خارج می باشد؛ لطفاً  با استفاده از راهنمای کاربری ویژه هر مرورگر(گوگل کروم و موزیلا)،نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید.

راهنمای رفع خطا در مرور گوگل کروم(لطفاًکلیک نمایید)

راهنمای رفع خطا در مرورگر موزیلا(لطفاًکلیک نمایید)

-راهنمای رفع خطا در مرورگر Microsoft Edge:

درهنگام باز بودن Microsoft Edge از روی صفحه کلیدAlt+Fرا باهم بفشارید

از منوی باز شده Settings را انتخاب و در صفحه بازشده از منوی سمت چپ گزینه:privacy,search,and services را نیز انتخاب نمایید تا اطلاعات صفحه مرتبط با privacy,search,and services باز شود.

اینک در بخشclear browsing data گزینهClear browsing data now پیدا کرده و برروی کادر مستطیلی حاویchoose what to clear  منوی کوچی در وسط صفحه باز می شود؛برروی منوی کشویی زیر Time range کلیک کرده و گزینه All time را انتخاب کنید، و در اینجا برروی کادر آبی رنگ حاویClear now کلیک کرده و اندکی صبر نمایید.

پس از اتمام عملیات،از مرورگر Microsoft Edge خارج شوید؛حال دومرتبه مرورگر  Microsoft Edge  را باز نموده وijbsm.zbmu.ac.ir  تایپ کرده اینتـر را بزنید.

لازم به یادآوری است در حال حاضر برای ورود به وبسایت نشریه، از آدرس زیر بدون هیچ  نوشته ی اضافی، استفاده شود.(با درج دقیق آدرس زیر در مرورگر إکسپلورر،مشکل خاصی گزارش نشده است ) 

http://ijbsm.zbmu.ac.ir

موفق باشید


نظر شما :